2024-2025 M. M. RENGIAMI IR VYKDOMI PROJEKTAI
Sveikatos stiprinimo projektas „Mes gyvename sveikai“. Projekto tikslas - saugoti ir stiprinti ankstyvojo amžiaus vaikų sveikatą, formuoti sveikos gyvensenos įgūdžius. Uždaviniai: sukurti estetišką, saugią aplinką ir sudaryti tinkamas sąlygas pratintis prie įpročio sveikai gyventi; stiprinti vaikų fizinę ir psichinę sveikatą; stiprinti šeimos ir mokytojų bendradarbiavimą, siekiant sveikatos ugdymo tęstinumo. Projekto koordinatorė – direktoriaus pavaduotoja ugdymui, projekto vadovė – „Ežiukų“ gr. mokytoja metodininkė; projekto vykdytojai: „Ežiukų“ gr. mokytoja, neformaliojo ugdymo mokytoja, visuomenės sveikatos specialistė ( projekto trukmė 2025-01/2025-05).
„Žiedelių“ ir „Žvaigždučių“ grupių ugdytiniai dalyvauja tarptautiniame projekte „Say Hello to the World“ („Pasakyk pasauliui labas“). Organizatoriai: direktorė, „Žiedelių“ ir „Žvaigždučių“ grupių mokytojos. Projekto tikslas – kurti tolerantišką vaikų darželį, mažinant netoleranciją ir nusistovėjusius stereotipus kitų tautų, kultūrų atžvilgiu. Vaikai ir pedagogai turi susitikimus internetinėje erdvėje 6 mėnesius, video konferencijos vyksta kartą per mėn.. Ugdytiniai bendraudami su Turkijos vaikais mokosi anglų kalbos pradmenų. Projekto temos ir tikslai telpa vienoje rankytėje: „Štai ir aš“ (mažylis); „Aš ir mano šeima“ (bevardis); „Aš ir mano darželis“ (didysis); „Aš ir mano miestas“ (bevardis); „Aš ir mano šalis“ (nykštys); „Atsisveikinimas“ (plaštaka). Užbaigus projektą, įstaigai suteikiamas tarptautinis „Tolerantiško darželio“ sertifikatas (projekto trukmė iki 2025-05).
„Say Hello to the World“ („Pasakyk pasauliui labas“) projektą vykdome jau ne vienerius metus. Kiekvienais metais keičiasi mūsų partneriai: 2023-2024 m. m. bendradarbiavome su Slovėnija (Maribor miestu), o 2022-2023 m. m. mūsų partneriai buvo Estijos vaikai.
2023-2024 M. M. RENGĖME IR VYKDĖME PROJEKTUS
Projektas „Su muzika į gražią kalbą“ , skirtas vaikams, turintiems kalbos ir komunikacijos, fonologinį kalbos sutrikimą. Tikslas – sujungiant muzikos ir logopedijos mokslų ugdymo metodus tikslinti vaikų, turinčių kalbos sutrikimą, girdimąjį suvokimą, foneminę klausą, verbalinę išraišką. Uždaviniai: žaidžiant žaidimus lavinti vaikų girdimąjį suvokimą; darant kvėpavimo pratimus, lavinti kalbinį kvėpavimą; ritminius pratimus, mokytis taisyklingo kirčiavimo; dainuojant daineles, lavinti verbalinės kalbos įgūdžius ir foneminę klausą. (Projekto trukmė 2023-10/2024-05). Projekto koordinatorė direktoriaus pavaduotoja ugdymui, projektų rengėjai - logopedė ir meninio ugdymo mokytoja, vykdytojos – „Drugelių“ ir „Boružėlių“ grupių mokytojos. Dalyviai: ugdytiniai, įvairių specialiųjų ugdymosi poreikių ir jų tėvai.
MES VYKDĖME ES PROJEKTĄ
![]() | ![]() |
Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamas projektas Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0074 „LEAN modelio diegimas siekiant pagerinti ugdymo kokybę, paskatinti pokyčius ikimokyklinio ugdymo įstaigų veikloje“ .
Projektas vykdomas pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.2.1-ESFA-K-728 priemonės „Ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo mokyklų veiklos tobulinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašas Nr. 2
Projekto dalyviai – Klaipėdos miesto ikimokyklinės įstaigos: lopšelis-darželis „Liepaitė“, lopšelis-darželis „ Nykštukas“, lopšelis-darželis „Putinėlis“, lopšelis-darželis „Šaltinėlis“, lopšelis-darželis „Traukinukas“, lopšelis-darželis „Vėrinėlis“.
Konsultuojanti mokykla – Kauno Aleksandro Puškino gimnazija, projekto partneris.
Projekto vykdytojas. Klaipėdos lopšelis-darželis „Šaltinėlis“.
DALYVAVOME
Nacionalinės švietimo agentūros, Europos Sąjungos fondų finansuojamų projektų „Neformaliojo vaikų švietimo, ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo vertinimo, įsivertinimo tobulinimas ir plėtotė“ , kuris vykdo veiklą, skirtą ikimokyklinį, priešmokyklinio ugdymo programų vykdomųjų mokyklų kokybei tobulinimą.
![]() | ![]() | ![]() |