2024-2025 M. M. RENGIAMI IR VYKDOMI PROJEKTAI
Sveikatos stiprinimo projektas „Mes gyvename sveikai“. Projekto tikslas - saugoti ir stiprinti ankstyvojo amžiaus vaikų sveikatą, formuoti sveikos gyvensenos įgūdžius. Uždaviniai: sukurti estetišką, saugią aplinką ir sudaryti tinkamas sąlygas pratintis prie įpročio sveikai gyventi; stiprinti vaikų fizinę ir psichinę sveikatą; stiprinti šeimos ir mokytojų bendradarbiavimą, siekiant sveikatos ugdymo tęstinumo. Projekto koordinatorė – direktoriaus pavaduotoja ugdymui, projekto vadovė – „Ežiukų“ gr. mokytoja metodininkė; projekto vykdytojai: „Ežiukų“ gr. mokytoja, neformaliojo ugdymo mokytoja, visuomenės sveikatos specialistė (projekto trukmė 2025-01/2025-05).
„Žiedelių“ ir „Žvaigždučių“ grupių ugdytiniai dalyvauja Tarptautiniame projekte „ Say Hello to the World“ („Pasakyk pasauliui labas“). Organizatoriai: direktorė, „Žiedelių“ ir „Žvaigždučių“ grupių mokytojos. Projekto tikslas – kurti tolerantišką vaikų darželį, mažinant netoleranciją ir nusistovėjusius stereotipus kitų tautų, kultūrų atžvilgiu. Vaikai ir pedagogai turi susitikimus internetinėje erdvėje 6 mėnesius, video konferencijos vyksta kartą per mėn.. Ugdytiniai bendraudami su Slovėnijos Maribor miesto vaikai mokosi anglų kalbos pradmenų. Projekto temos ir tikslai telpa vienoje rankytėje : „Štai ir aš“ (mažylis); „Aš ir mano šeima“ (bevardis); „Aš ir mano darželis“ (didysis); „Aš ir mano miestas“ (bevardis); „Aš ir mano šalis“ (nykštys); „Atsisveikinimas“ (plaštaka). Užbaigus projektą, įstaigai suteikiamas tarptautinis „Tolerantiško darželio“ sertifikatas (projekto trukmė iki 2025-05).
2023-2024 M. M. RENGĖME IR VYKDĖME PROJEKTUS
Projektą „Su muzika į gražią kalbą“, skirtą vaikams, turintiems kalbos ir komunikacijos, fonologinį kalbos sutrikimą. Tikslas – sujungiant muzikos ir logopedijos mokslų ugdymo metodus tikslinti vaikų, turinčių kalbos sutrikimą, girdimąjį suvokimą, foneminę klausą, verbalinę išraišką. Uždaviniai: žaidžiant žaidimus lavinti vaikų girdimąjį suvokimą; darant kvėpavimo pratimus, lavinti kalbinį kvėpavimą; ritminius pratimus, mokytis taisyklingo kirčiavimo; dainuojant daineles, lavinti verbalinės kalbos įgūdžius ir foneminę klausą. (Projekto trukmė 2023-10/2024-05). Projekto koordinatorė direktoriaus pavaduotoja ugdymui, projektų rengėjai - logopedė ir meninio ugdymo mokytoja, vykdytojos – „Drugelių“ ir „Boružėlių“ grupių mokytojos. Dalyviai: ugdytiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių ir jų tėvai.
MES VYKDĖME ES
![]() | ![]() |
Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamas projektas Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0074 „LEAN modelio diegimas siekiant pagerinti ugdymo kokybę, paskatinti pokyčius ikimokyklinio ugdymo įstaigų veikloje“.
Projektas vykdomas pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.2.1-ESFA-K-728 priemonės „Ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo mokyklų veiklos tobulinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašas Nr. 2
Projekto dalyviai – Klaipėdos miesto ikimokyklinės įstaigos: lopšelis-darželis „Liepaitė“, lopšelis-darželis „ Nykštukas“, lopšelis-darželis „Putinėlis“, lopšelis-darželis „Šaltinėlis“, lopšelis-darželis „Traukinukas“, lopšelis-darželis „Vėrinėlis“.
Konsultuojanti mokykla – Kauno Aleksandro Puškino gimnazija, projekto partneris.
Projekto vykdytojas. Klaipėdos lopšelis-darželis „Šaltinėlis“.
DALYVAVOME
Nacionalinės švietimo agentūros, Europos Sąjungos fondų finansuojamų projektų „Neformaliojo vaikų švietimo, ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo vertinimo, įsivertinimo tobulinimas ir plėtotė“, kuris vykdo veiklą, skirtą ikimokyklinį, priešmokyklinio ugdymo programos vykdančių mokyklų kokybei tobulinimą.
![]() | ![]() | ![]() |